Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-01-24, 14:19 Użytkowników: 68203
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
Numerowane pojazdy - shader jak zrobić
Autor Wiadomość

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 14:57   Numerowane pojazdy - shader jak zrobić



Witam...

od kilku dni męczę się nad robieniem numerowanych wozów strażackich lub radiowozów. Od czego się zacząć robić oznaczenia gdy mam już tabelę z pojazdami i blokadą wejścia po stronie servera itp?
Za pomoc respekt i piwooooo!
Bardzo mi na tym zależy. :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:07   



https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Shader_examples shadery + renderowanie na samochodzie numerka :)

_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:08   



Hazmudex, nazwę tekstury mam i co dalej mam robić?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:08   



Kalizman, pokaż kod który na razie zmajstrowałeś :)

_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:11   



Hazmudex, no bo jak zrobię coś takiego po stronie servera to error jest:

shader dxCreateShader("shader.fx")
nr1 dxCreateTexture("1.png")

i właśnie nie wiem wyżej kod działa po stronie client, to nie wiem przez element datę ten kod + podmienienie tekstury wziasc?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:12   



Kalizman, to jest kod po stronie clienta nie można go użyć po stronie serwer/ shadery się używa po stronie clienta :)

_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:13   



Hazmudex, no to coś takiego chyba będzie git + dodam element datę i element datę uzyję w tabeli od pojazdów, będzie git?

shader dxCreateShader("shader.fx")
nr1 dxCreateTexture("1.png")
engineRemoveShaderFromWorldTexture(shader"vehiclepoldecals128"nr1)
setElementData(shader"radiolka:1"true) ((???))


Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:16   



Kalizman, możesz zrobić elementdate typu numer i dać w argumencie daty numer :)
i do tego
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

EngineRemoveShaderFromWorldTexture
3argument jest tu zły :) a potem dajesz
Więcej informacji znajdziesz w Wikipedii MTA:

EngineApplyShaderToWorldTexture


_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:20   



Hazmudex, a pierwszy argument/zmienna tego:

setElementData(shader"police:01"true)

czyli "shader" będzie dobra czy inna będzie? :/

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:21   



Kalizman, ustawi element date ale po co? Do czego ci to potrzebne? Pomyśl. Zrób tabele tworzenia aut i daj im shader :)

_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:24   



Hazmudex, no dobra mam tabelę takową:

local pojazd_1 = {
    {5961084.101753.8911.060.30.00.0},
}
for i,v in ipairs(pojazd_1) do
    local pojazd createVehicle(v[1], v[2], v[3], v[4], v[5], v[6], v[7])
end

no i co dalej usunąłem tą element datę z kodu shaderów i co?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:26   



Kalizman, daj samochodowi elementdate radiolke i daj argument i
I po stronie clienta wczytuj wszystkie pojazdy i jak ma ta elementdate to ustawia shader z numerem z elementdaty :)

_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:29   



Hazmudex, możesz dać przykład jakiś (z tymi pojazdami i tym najnowszym kodem shaderow up)?

Postaw piwo autorowi tego posta
 

Hazmudex 
Attaché Lua





Informacje
Nick w MP: Haze
Wiek: 15
Na forum: 766 dni
Posty: 594
Piwa: 613
Respekt: 285,3
Respekt: 285,3Respekt: 285,3Respekt: 285,3


Wysłany: 2017-01-04, 15:32   



Server
local pojazd_1 = {
    {5961084.101753.8911.060.30.00.0},
}
for i,v in ipairs(pojazd_1) do
    local pojazd createVehicle(v[1], v[2], v[3], v[4], v[5], v[6], v[7])
    setElementData(pojazd"radiolka"tonumber(i))
end
    


Client
for kv in pairs(getElementsByType("vehicle")) do
    if getElementData(v"radiolka"then
        --daj shader

    end
end



_________________
Pomogłem ci
? To ciesze się :D



Szukam ekipy do stworzenia projektu freeroam na platformie mta
[*]grafika
[*]modelera



GG: 46843781
Skype: zmuda20011
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Kalizman 




Informacje
Nick w MP: Jack
Wiek: 16
Na forum: 234 dni
Posty: 160
Piwa: 419
Respekt: 60


Wysłany: 2017-01-04, 15:38   



Hazmudex, tam gdzie napisałeś daj shader umieścić to?

engineApplyShaderFromWorldTexture(shader"vehiclepoldecals128"nr1)


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: numerowane :: pojazdy :: shader :: jak :: zrobić
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 1,03 sekundy. Zapytań do SQL: 18