Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-03-25, 16:33 Użytkowników: 69044
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
GTA: SAN ANDREAS
Autor Wiadomość

EMILOS123 





Informacje
Nick w MP: Emilos
Wiek: 19
Na forum: 2091 dni
Posty: 323
Piwa: 109
Respekt: 190
Respekt: 190Respekt: 190


Wysłany: 2015-02-19, 17:32   GTA: SAN ANDREAS





Grand Theft Auto: San Andreas (w skrócie GTA: San Andreas) – gra z serii GTA, wyprodukowana przez Rockstar North, wydana przez Rockstar Games. Sequel bardzo udanego GTA: Vice City, ósma gra z serii; trzecia, w której wykorzystano w pełni trójwymiarową grafikę. Po raz pierwszy została wydana w październiku 2004 na konsole PlayStation 2, od premiery przeniesiono ją również na konsole Xbox, Xbox 360 i PlayStation 3, a również na systemy operacyjne Windows, Mac OS X, Android, iOS, Windows Phone oraz Amazon Kindle. Wersja na Xboxa 360 i PlayStation 3 została usunięta z PlayStation Store oraz Xbox Games Store w październiku 2014 z nieznanych przyczyn. W dniu 26 października 2014 (na dziesięciolecie gry) w Xbox Marketplace została udostępniona odświeżona wersja gry, która posiada m.in. wsparcie achievementów oraz nieznacznie ulepszoną grafikę bardzo przypominającą wersję mobilną. Kolejną grą z serii jest Grand Theft Auto: Liberty City Stories, wydane na konsole przenośne PSP w 2005 roku.

MISJE

Link do wszystkich misji w GTA SAN ANDREAS w raz z dokładnym opisem przejścia, plik w formacie PDF - gry-online.pl.

1. http://sendfile.pl/pokaz/254305---iT8v.html



SPOLSZCZENIE

Spolszczenie całej gry - GTA: SAN ANDREAS - tylko napisy.

1. http://sendfile.pl/pokaz/254313---o3wE.html
2. http://sendfile.pl/pokaz/254314---3aTV.html




Kody do GTA: SAN ANDREAS





Spis wszystkich pojazdów - GTA: SAN ANDREAS





Ostatnio zmieniony przez The Psychol 2015-02-19, 19:13, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

Madd 





Informacje
Nick w MP: Madd
Wiek: 21
Na forum: 1444 dni
Posty: 1051
Piwa: 1560
Respekt: 538,5
Respekt: 538,5


Wysłany: 2015-02-19, 18:31   



Carl Johnson(CJ)


Kliknij, aby powiększyć.



Carl Johnson – główny bohater gry. Pochodzi z Los Santos, urodził się w gettcie w dzielnicy Ganton. CJ należy do gangu Rodziny z Grove Street którego szefem jest on i jego brat, Sean Johnson (Sweet). Gang ten od lat prowadzi wojnę z gangami Ballas i Los Santos Vagos. Po śmierci swojego młodszego brata wyjeżdża do Liberty City i próbuje zacząć nowe, lepsze życie. Gdy dowiaduje się że jego matka została zamordowana w niejasnych okolicznościach wraca do swojego rodzinnego miasta na jej pogrzeb. Lecz tuż po lądowaniu natrafia na trójkę skorumpowanych gliniarzy, Franka Tenpenny'ego, Eddiego Pulaskiego oraz Jimmy'ego Hernandeza którzy wrabiają go w zabójstwo policjanta. Zabierają mu także ostatnie pieniądze, twierdząc że są ze sprzedaży narkotyku. Po powrocie do Ganton zauważa, że jego gang stracił reputację w mieście i chce go odbudować.
Głosu Carlowi użyczył Young Maylay.



Sean Johnson(Sweet)


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Sweet i Kendl


Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki



Sean "Sweet" Johnson – starszy brat Carla. Ponad wszystko szanuje i ceni honor, dzielnicę, gang i rodzinę. Po przyjeździe CJ-a początkowo ma mu za złe, że nie opiekował się rodziną i gangiem, obwinia go też za śmierć ich matki. Natomiast później pomaga Carlowi odbudować świetność gangu. W ostatniej misji wykazał się wielką lojalnością wobec swego brata - ryzykuje własnym życiem, aby nie dać uciec Tenpenny'emu. Głosu Sweetowi użyczył Faizon Love.



Lance Wilson(Ryder)


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Sweet i Kendl


Ostatnie wystąpienie: Klub Pier 69 (śmierć)



Ryder – jeden z ważniejszych członków Rodzin z Grove Street. Jako jedyna ważniejsza osoba z tego gangu zażywa narkotyki - z tego powodu jest jedną z zabawniejszych postaci w grze. Doprowadza CJ to porządnego, gangsterskiego wyglądu i w kilku miejscach pomaga mu. Jak się później okazuje, Ryder był zdrajcą, który współpracował z Vagos i Ballasami. Zostaje zabity przez CJ-a podczas pościgu motorówkami w misji Klub Pier 69. Głosu tej postaci użyczył MC Eiht.



Melvin Harris(Big Smoke)


Kliknij, aby powiększyć.

Pierwsze wystąpienie Big Smoke


Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki (śmierć)



Big Smoke – podobnie jak Ryder jest jedną z ważniejszych postaci w Grove Street, lecz nie gra tam pierwszych skrzypiec. Jest otyły. Ma też tendencje do filozoficznego wyrażania swoich myśli. Big Smoke również był zamieszany w zabójstwo matki CJ-a. Carl Johnson zabija go w ostatniej misji. Głosu Big Smoke'owi użyczył Clifton Powell.



Jeffrey Cross(OG Loc)


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: OG Loc


Ostatnie wystąpienie: Ostra rywalizacja



Jeffrey Cross – jedna z najzabawniejszych postaci w grze. Dostaje warunkowe zwolnienie z więzienia i postanawia zmienić swoje życie. Ze sprzątacza w Burger Shot zostaje raperem. Głosu Jeffreyowi użyczył Jonathan Anderson.



Cesar Vialpando


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Cesar Vialpando



Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki



Cesar Vialpando – lider meksykańskiego gangu Varrios Los Aztecas, narzeczony Kendl Johnson i kuzyn Cataliny. Jest znakomitym kierowcą i znanym uczestnikiem wyścigów samochodowych. Pokazuje zdradę Rydera i Big Smoke'a. Głosu Cesarowi użyczył Clifton Collins Jr.



Frank Tenpenny


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Początki


Ostatnie wystąpienie:Koniec kolejki (śmierć)



Frank Tenpenny – skorumpowany gliniarz, jeden z trzech członków C.R.A.S.H. (razem z Eddiem Pulaskim i Jimmym Hernandezem, kiedyś również Ralphem Pendelbury'm). W czasie gry zleca CJ-owi wiele zadań np. zabójstwo świadka, podpalenie domu Vagosów, wrobienie prokuratora. Ginie w ostatniej misji w wypadku drogowym. Głosu tej postaci użyczył Samuel L. Jackson.



Catalina


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Pierwsza randka


Ostatnie wystąpienie: Żegnaj miłości moja...



Catalina – kuzynka Cesara Vialpando. Poznajemy ją w restauracji w Dillimore, gdzie zaczynamy wykonywać dla niej rabunki w różnych miejscach w Red County. Posiada farmę Fern Ridge (która jest również naszą kryjówką). Zakochuje się i odkochuje w Carlu niemal na zawołanie. W pewnym momencie odkochuje się "na stałe", i dalsze życie wiąże z Claude'em — głównym bohaterem Grand Theft Auto III. Po przegranym wyścigu w Red County wyjeżdża do Liberty City. Głosu Catalinie użyczyła Cynthia Farrell.



The Truth


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Krwawe żniwa


Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki



The Truth – jedna z najbardziej zagadkowych, ciekawych i tajemniczych postaci w grze. W czasie gry nie poznajemy jego imienia. Pierwszy raz widzimy go w hotelu w Angel Pine, gdzie otrzymujemy za zadanie ukraść kombajn. The Truth zapoznaje nas z Jethro, Dwaine'em i Zerem, czyli z najważniejszymi pracownikami warsztatu Carla w Doherty. Głosu postaci użyczył Peter Fonda.



Wu Zi Mu


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Wu Zi Mu


Ostatnie wystąpienie: Dom na wzgórzach



]Wu Zi Mu, znany także jako Woozie – pierwszy z szefów chińskiej Triady. Poznajemy go na wyścigu w Red County. Jest właścicielem zakładu bukmacherskiego w Chinatown oraz współwłaścicielem Kasyna Four Dragons. Prowadzi stowarzyszenie Mountain Cloud Boys, jest niewidomy. Głosu postaci użyczył James Yaegashi.



Mike Toreno


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie:Fotograficzna okazja


Ostatnie wystąpienie: Powrót do domu




Mike Toreno – tajny agent jednej z agencji rządowych. Jest właścicielem farmy w Tierra Robada. Ma dużą ilość wrogów oraz zajmuje się przemytem narkotyków. Szantażuje CJ-a. Ma łączność z Jizzym B., T-Bone'em Mendezem, Ryderem i Big Smokiem.Głosu postaci użyczył James Woods.



Madd Dogg


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Madd Dogg


Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki



Madd Dogg – jeden z lepszych raperów w San Andreas. Po śmierci menadżera pogrąża się w alkoholu i zapada w depresje. Pewnego razu postanawia popełnić samobójstwo, ratuje go CJ, który później zostaje jego menadżerem. Nie ma żadnego powiązania z gangami lub mafiami. Bardzo bogaty, jest właścicielem rezydencji w Mulholland. Głosu postaci użyczył Ice T.



Eddie Pulaski


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Początki


Ostatnie wystąpienie: W samo południe (śmierć)



Eddie Pulaski – skorumpowany policjant i członek organizacji C.R.A.S.H. Ginie z rąk Carla w czasie misji W samo południe.
Głosu postaci użyczył Chris Penn.



Jimmy Hernandez


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Początki


Ostatnie wystąpienie: W samo południe (śmierć)



Jimmy Hernandez – trzeci policjant należący do C.R.A.S.H. (jako jedyny nieskorumpowany). Pracuje razem z oficerami Pulaskim i Tenpennym. Nie podobają mu się metody stosowane przez jego współpracowników. Sam mówi o sobie, że jest dobrym człowiekiem. Pod koniec fabuły gry Jimmy postanawia zdradzić swoich kompanów i ich wystawić. Frank odkrywa zamiary Hernandeza, co doprowadza do jego śmierci z ręki Tenpenny'ego.
Głosu postaci użyczył Armando Riesco.



Kendl Johnson


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Sweet i Kendl


Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki




Kendl Johnson – młodsza siostra Sweeta i CJ-a. W grze spotykamy ją tylko na filmikach, na których często kłóci się z najstarszym bratem - Sweetem i z tego powodu CJ ma wielki problem, gdyż nie wie za którą stroną się opowiedzieć. Jest dziewczyną (a później narzeczoną) przywódcy meksykańskiego gangu Varrios Los Aztecas — Cesara Vialpando.
Głosu postaci użyczyła Yolanda Whittaker.



Ken Rosenberg


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Don Peyotel



Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki




Ken Rosenberg, przyjaciele zwracają się do niego Rosie – Ma łączność z Kent Paulem, Maccerem oraz Madd Doggiem. Rodziny Sindaccos i Leone kłócą się do kogo należy Pałac Caliguli. Ken jest najprawdopodobniej zarządcą/kierownikiem kasyna, jednak stara się być neutralny w wojnie Sindaccos z Leone.
Głosu postaci użyczył William Fichtner.



Maccer


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Don Peyote



Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki




Maccer – muzyk, urodził się w Salford w 1965 roku. Poznajemy go na pustyni w Las Venturas. Pod koniec fabuły jego płyta otrzymuje status "złotej płyty". Jego najlepszym przyjacielem jest Kent Paul.
Głosu postaci użyczył Shaun Ryder.



Kent Paul


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Don Peyote



Ostatnie wystąpienie: Koniec kolejki




Kent Paul – przeprowadził się z Vice City do Las Venturas. Jest bardzo poważnie uzależniony od narkotyków. Myśli, że nadawał by się na przywódcę. Poznajemy go w Las Venturas. Kent ma łączność z Kenem Rosenbergiem i Pałacem Caliguli.
Głosu postaci użyczył Danny Dyer.



Jizzy B.


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Fotograficzna okazja



Ostatnie wystąpienie: Z zimną krwią (śmierć)




Jizzy B. – alfons, pomaga w interesach Syndykatu. Właściciel klubu ze striptizem. Jest silną postacią w grze. Poznajemy go w jego klubie. Ma łączność z Ryderem, T-Bone'em Mendezem, Big Smokiem i Mikiem Toreno. Ginie z ręki CJ-a.
Głosu postaci użyczył Charlie Murphy.



Salvatore Leone


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Swobodne lądowanie



Ostatnie wystąpienie: Rozbijanie banku u Caliguli





Salvatore Leone – szef mafii Leone, poznajemy go w Pałacu Caliguli. W grze nie odgrywa znaczącej roli, gdyż oglądamy go tylko na filmikach. W misji Bar Saint Mark wysyła nas do Liberty City.
Głosu postaci użyczył Frank Vincent.



T-Bone Mendez


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Fotograficzna okazja



Ostatnie wystąpienie: Klub Pier 69 (śmierć)




T-Bone Mendez – siła Syndykatu. Szef gangu San Fierro Rifa. Jest w dobrych stosunkach z Jizzym, Mikiem Toreno, Big Smokiem oraz Ryderem. Poznajemy go w klubie Jizzy'ego. Ginie z ręki CJ-a.
Głosu postaci użyczył Kid Frost.



Zero


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Noś kwiaty we włosach



Ostatnie wystąpienie: Rozbijanie banku u Caliguli




Zero – zna się bardzo dobrze na elektronice, prowadzi sklep z zabawkami, którego właścicielem staje się CJ. Ma dobre stosunki z Triadą i Wu Zi Mu. Zajmuje się elektryką w garażu CJ-a w San Fierro.
Głosu postaci użyczył David Cross.



Barry Thorne


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Czyszczenie osiedla


Ostatnie wystąpienie: Z wizytą u B Dupa



Big Bear – jeden z najstarszych członków gangu Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D). Często przebywa w towarzystwie Marka Wayne'a. Doprowadza to do uzależnienia się przez Barry'ego od narkotyków ponieważ jest on jego jedynym dostawcą.
Głosu postaci użyczył Kurt Alexander.



Su Xi Mu


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Ran Fa Li


Ostatnie wystąpienie: Przynęta



Su Xi Mu, przyjaciele często zwracają się do niego Suzie – prawa ręka i najbardziej zaufany człowiek Woozie'go. Pomaga Ran Fa Li i Wu Zi Mu. Reprezentuje interesy Triady na zewnątrz i dba o jej ogólny wizerunek.
Głosu postaci użyczył Richard Chang.



Ran Fa Li


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Ran Fa Li


Ostatnie wystąpienie: Ryba w beczce



Ran Fa Li, znany także jako Mr Farlie – przyjaciel oraz bliski współpracownik Wooziego. Drugi z szefów chińskiej Triady. Prowadzi tajne stowarzyszenie Red Gecko Tong. Ran Fa Li jest w stanie wojny z wietnamskim gangiem Da Nang Boys.
Głosu postaci użyczył Hunter Platin.



Old Reece


Kliknij, aby powiększyć.


Jedyne wystąpienie: Ryder



Old Reece – właściciel zakładu fryzjerskiego w Idlewood. Pierwszy fryzjer CJ-a. Przez długie lata był jedynym informatorem Rodzin z Grove Street w Idlewood.



Mark Wayne(B-Dup)


Kliknij, aby powiększyć.


Pierwsze wystąpienie: Czyszczenie osiedla


Ostatnie wystąpienie: Z wizytą u B Dupa



Mark Wayne – dealer narkotykowy. Nie lubi Carla, przez niego Big Bear wciągnął się w nałóg narkotykowy. Ma dobre stosunki z Ballas. W czasie trwania gry Mark przeprowadza się z Ganton do Glen Park.
Głosu postaci użyczył The Game.



Beverly Johnson



[center]Matka Carla, Sweeta, Briana i Kendl Johnsonów. Zamordowana przez Ballasów. W jej śmierć prawdopodobnie zamieszani byli również Melvin Harris i Lance Wilson oraz skorumpowani funkcjonariusze C.R.A.S.H.

/center]

Brian Johnson



Najmłodszy członek rodziny Johnsonów. Zginął w wieku 10 lat.



Ralph Pendelbury



Był członkiem grupy C.R.A.S.H. Pobity przez Pulaskiego oraz zastrzelony przez Jimmy'ego



_________________


Wlasciciel serwera PTGRP.PL oraz były Mod-Team Gtao.pl
Ostatnio zmieniony przez The Psychol 2015-02-19, 20:34, w całości zmieniany 13 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

EMILOS123 





Informacje
Nick w MP: Emilos
Wiek: 19
Na forum: 2091 dni
Posty: 323
Piwa: 109
Respekt: 190
Respekt: 190Respekt: 190


Wysłany: 2015-02-19, 18:40   



Lista gangów w Grand Theft Auto: San Andreas



Rodziny z Grove Street

Rodziny z Grove Street (ang. Grove Street Families) – gang uliczny działający w Los Santos, wróg Ballasów i Los Santos Vagos, sojusznik Varrios Los Aztecas i Triad. Liderem rodzin jest Sean Johnson. Do gangu przynależy także protagonista gry — Carl Johnson. Do gangu należą też dwa odłamy: Rodziny z Temple Drive i Rodziny z Seville Boulevard. Członkowie gangu noszą bluzy i czapki lub chusty w kolorze zielonym, a także szare spodnie i białe buty. Gang wzorowany jest na prawdziwym gangu Crips który istnieje w Los Angeles.

Kontrolowane terytoria: Ganton, Idlewood, Glen Park, ostatecznie ponad 35% Los Santos
Nastawienie do gracza: zawsze przyjazne
Pojazdy: Blade, Savanna, Voodoo, Greenwood
Bronie: nóż, pistolet, Desert Eagle, SMG, Tec 9 (tylko podczas misji)



Ballas

Ballas – gang uliczny działający w Los Santos, jest zaprzysiężonym wrogiem Rodzin z Grove Street, współpracujący z Los Santos Vagos, San Fierro Rifa, oddziałem C.R.A.S.H. i Syndykatem Loco, mający kontakty z rosyjską mafią. Jednymi z jego członków po zdradzie okazują się Big Smoke i Ryder. Ich członkowie są odziani we fioletowe chusty lub czarne wełniane czapki, a poza tym białe koszulki, fioletowe bluzy bądź też ciemne kurtki. Gang wzorowany jest na gangu Bloods który istnieje w Los Angeles.

Kontrolowane terytoria: Idlewood, Willowfield, Wschodnie Los Santos, Glen Park, Jefferson, Verona Beach, Temple
Nastawienie do gracza: zawsze wrogie
Pojazdy: Tahoma, Majestic, Voodoo
Bronie: pistolet, Micro Uzi



Los Santos Vagos

Los Santos Vagos – uliczny gang z Los Santos, wrogo nastawiony do Rodzin z Grove Street i Varrios Los Aztecas, z którymi walczą o terytoria. Współpracują z Ballasami, rosyjską mafią, San Fierro Rifa, Syndykatem Loco i oddziałem C.R.A.S.H.. Do członków należą Wielki Papa i Freddy. Ubrani są w białe podkoszulki, kremowe spodnie i żółte chusty. Noszą także czarne obuwie.

Kontrolowane terytoria: Los Flores, Las Colinas, Wschodnie Los Santos, East Beach
Nastawienie do gracza: zawsze wrogie
Pojazdy: Hermes, Tornado, Oceanic
Bronie: pistolet, Micro Uzi, Strzelba



Varrios Los Aztecas

Varrios Los Aztecas – kolejny gang uliczny występujący w Los Santos. Są sojusznikami Rodzin z Grove Street oraz Triad. Wrogami gangu są Ballas, Los Santos Vagos i San Fierro Rifa. Członkowie noszą turkusowe chusty (czasem wraz z czapką z daszkiem), a także ciemne bluzy i spodnie albo białe koszule i kremowe spodnie. Niektórzy z nich mają też założone okulary przeciwsłoneczne. Znanymi członkami gangu są Cesar Vialpando (boss), Gal, Hazer i Sunny.

Kontrolowane terytoria: El Corona, Mały Meksyk
Nastawienie do gracza: Warunkowo neutralne (zaczną do nas strzelać, gdy gracz zacznie niezależnie od tego, kto jest jego celem)
Pojazdy: Savanna, Voodoo, Broadway, Hermes, Glendale
Bronie: pistolet, Micro Uzi



San Fierro Rifa

San Fierro Rifa – meksykański gang uliczny działający w San Fierro, co można wywnioskować po nazwie. Są wrogo nastawieni do Rodzin z Grove Street, Varrios Los Aztecas i Triad. Sojusznikami gangu są Ballas, Syndykat Loco, Los Santos Vagos, Russian Mafia. Liderem jest T-Bone Mendez, pozostali członkowie nie są znani. Noszą turkusowe chusty, biało-czarne kapelusze, ciemne spodnie, szelki i jasne koszule.

Kontrolowane terytoria: Battery Point, Garcia, Doherty, King's
Nastawienie do gracza: zawsze neutralne
Pojazdy: Blade, Stallion, Sabre
Bronie: pistolet



Da Nang Boys

Da Nang Boys – wietnamska organizacja przestępcza, również występująca w San Fierro. Wrogami gangu są Triady, Ballas i Rodziny z Grove Street. Prawdopodobnie nie mają sojuszników. Członkowie są ubrani głównie w kolorach czarnych i szarych. Noszą ciemne spodnie oraz koszulki koloru czarnego lub szarego z napisem ARMY. Niektórzy noszą też okulary albo ciemne czapki. Ich szefem jest Snakehead, którego zabijamy w jednej misji.

Kontrolowane terytoria: Easter Basin, Esplanade East, Esplanade North
Nastawienie do gracza: zawsze neutralne
Pojazdy: Buccaneer, Tampa, Manana
Bronie: pistolet, Micro Uzi


(Brak grafiki gangu)
Syndykat Loco

Syndykat Loco (ang. Loco Syndicate) – organizacja przestępcza, także działająca w San Fierro. Przez pewien czas pracuje dla niej CJ, później jednak zabija wszystkich jej członków. Byli to Jizzy B., T-Bone Mendez, Mike Toreno, Lance "Ryder" Wilson, Melvin "Big Smoke" Harris. Gang ten nigdy nie pojawia się na ulicach. Jedynymi sojusznikami są San Fierro Rifa, natomiast wrogami — Triady i Rodziny z Grove Street.

Kontrolowane terytoria: Jako, że gang ten nigdy nie pojawia się na ulicach, za jego terytoria można uznać terytoria San Fierro Rifa, a także: Klub Pleasure Domes i fabrykę narkotyków w Doherty.
Nastawienie do gracza: neutralne (podczas gdy CJ pracuje dla niego), wrogie (kiedy Carl ma za zadanie zabić jego członków)
Pojazdy: Broadway, pojazdy gangu San Fierro Rifa
Bronie: Micro Uzi



Triady

Triady – jeden z odłamów chińskiej mafii, występujący w San Andreas. Jej członków można spotkać na ulicach San Fierro, ale pojawiają się też podczas niektórych misji lub cut-scenek w Las Venturas i Los Santos. Bossami gangu są Wu Zi Mu i Ran Fa Li, a jej innymi znanymi członkami: Su Xi Mu, Little Lion i Guppy. Mafia podzieliła się na trzy frakcje: Blood Feather Triad, Red Gecko Tong i Mountain Cloud Boys. Są wrogami: Da Nang Boys, Rodziny Leone, Forelli Family, Sindacco Family, Syndykatu Loco, San Fierro Rifa, Los Santos Vagos, Ballas. Sojusznikami są: Rodziny z Grove Street i Varrios Los Aztecas. Członkowie noszą czarne lub szare garnitury i spodnie.

Kontrolowane terytoria: Chinatown, Calton Heights
Nastawienie do gracza: zawsze neutralne
Pojazdy: Stratum, Sultan, Elegy
Bronie: pistolet, Micro Uzi, AK-47


Ostatnio zmieniony przez The Psychol 2015-02-19, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 

The Psychol 
Psychol





Informacje
Nick w MP: The_Psychol
Wiek: 25
Na forum: 3416 dni
Posty: 2774
Piwa: 3819
Respekt: 154,5
Respekt: 154,5Respekt: 154,5


Wysłany: 2015-02-19, 19:11   



Slot pierwszy: ręką



W całej serii Grand Theft Auto gracz może posługiwać się wieloma różnymi rodzajami broni. W dowolnym momencie rozgrywki może jednak skorzystać z możliwości walki wręcz.

Pierwsze gry z serii posiadały mocno ograniczone możliwości tego typu walki, dopiero kolejne przyniosły jego poszerzenie i usprawnienie.



Kastet (ang. Brass Knuckles) – broń występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories (jako Brass Knuckle). Po założeniu go wzmacnia siłę uderzenia pięści.

Slot drugi: Broń biała



Nóż – broń biała występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

W GTA Vice City można ją kupić za $90 w Tooled Up, a w GTA IV za $100 u Little Jacoba.

Nóż w GTA San Andreas i GTA V ma funkcję, znacznie ułatwiającą niektóre misje: jest to tzw. ciche zabójstwo. Wystarczy tylko, kucając lub skradając się (SA)/przebywając w trybie skradania się (V), podejść od tyłu do przeciwnika, wcisnąć przycisk celowania, a gdy bohater podniesie nóż do góry, wcisnąć przycisk strzału.



Kij golfowy (ang. Golf Club) – broń biała występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V. Jest ona używany przez golfistów na polach golfowych. Ma podobną siłę rażenia, co młotek, lecz jego dodatkową zaletą jest zasięg rażenia.



Szufla – broń biała występująca w Grand Theft Auto: San Andreas.



Kij bilardowy (ang. Pool Cue) – broń biała, występująca w Grand Theft Auto: San Andreas i jednym z dodatków do Grand Theft Auto IV - The Lost and Damned.

W GTA: San Andreas, kij bilardowy jest bronią o największym zasięgu spośród broni białych. Poza tym, zadaje takie same obrażenia. Główną funkcją kija bilardowego jest jednak granie w bilard. Wadą broni jest jednak to, że gracz nie może z nią szybko biec.

Kij bilardowy ponownie pojawił się w GTA IV – w tej grze może być jednak używany tylko i wyłącznie do grania w bilard (tj. nie jest bronią). Taką samą funkcję spełnia w GTA: The Lost and Damned, w dodatku tym występuje też jako wersja skrócona. Wspomniana wersja może być używana tak jak np. kij bejsbolowy.



Pałka policyjna – jedna z broni białych występujących w uniwersum 3D (od Grand Theft Auto: Vice City). Jest jedną ze standardowych broni policji. Ma podobną siłę jak kij bejsbolowy. Jednak dzięki małej wadze, można z nią swobodnie sprintować. W GTA: Vice City oraz GTA: San Andreas można ją zdobyć zabijając któregokolwiek policjanta, jednak wiąże się to z uzyskaniem stopnia poszukiwań. Policja atakuje nią protagonistę po uzyskaniu pierwszego stopnia poszukiwań (w GTA San Andreas tylko wtedy gdy CJ nie wyciągnie broni).



Kij bejsbolowy – bardzo pospolita broń występująca we wszystkich grach serii GTA, począwszy od Grand Theft Auto III. W GTA III, Vice City i Chinatown Wars kij bejsbolowy jest drewniany, lecz w następnych grach jest już metalowy. Jest to najłatwiejsza broń do uzyskania (po pięści), znajdujemy ją w wielu miejscach, a w GTA III i Liberty City Stories znajdujemy ją ponadto przy kryjówkach. Kij bejsbolowy jest także, oprócz pistoletu, podstawową bronią gangsterów.



Katana – broń biała pochodzenia japońskiego. Występuje w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Jest to jedna z najmocniejszych broni białych w serii GTA, ma siłę rażenia trochę gorszą od piły łańcuchowej, lecz ma większe pole rażenia. Nie jest tak ciężka jak piła łańcuchowa, dzięki czemu można z nią szybko biec. Za jej pomocą można zabijać ludzi poprzez obcinanie głów, bądź dźganie w tułów (umiejętny atak może zakończyć się natychmiastowym zgonem zaatakowanego).

Katana odgrywa główną rolę w czterech misjach:

Cash in Kazuki's Chips, kiedy to pod koniec misji stajemy z kataną do pojedynku z Kazukim Kasenem;
Da Nang Thang, kiedy to pod koniec misji zabijamy Snakeheada za pomocą katany;
Down The River, gdzie to mamy "rekrutować" członków Mafii za pomocą katany.
Brawn of the Dead, kiedy to mamy chronić sklep muzyczny przed atakami zombie.



Piła łańcuchowa (w GTA: Vice City Piła mechaniczna) – broń biała występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Zadaje ona bardzo duże obrażenia w stosunku do ludzi, w walce nadaje się jednak tylko do zabijania przeciwników z bronią białą. Z piłą łańcuchową nie można szybko biec, a w San Andreas skakać, przyczyną tego prawdopodobnie jest waga piły. Użycie piły łańcuchowej prowadzi do paniki wśród przechodniów, jeśli użyjemy jej przy policjancie, dostaniemy pierwszy stopień poszukiwań (z wyjątkiem GTA San Andreas). W Vice City, przy użyciu piły łańcuchowej na ludziach, na ekranie pojawiają się krople krwi. Piła łańcuchowa występuje w rolach głównej misji The Portland Chainsaw Masquerade i pobocznej SlashTV (LCS), gdzie to musimy uporać się z ludźmi Vincenza, ścigającymi nas z piłami łańcuchowymi.

Piła łańcuchowa doskonale nadaje się do usuwania części z samochodów (drzwi, zderzaków), jednak praktycznie nie da się ich zniszczyć.

Można też zniszczyć nią ogrodzenia, latarnie, znaki drogowe i niektóre drzewa.


Slot trzeci: Pistolety



Pistolet (ang. Pistol) – broń występująca we wszystkich grach Grand Theft Auto. Najpopularniejsza broń palna w serii.



Pistolet z tłumikiem – pistolet występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i w pewnym sensie w Grand Theft Auto V. Występuje także w wersji beta Grand Theft Auto IV. Jest to wytłumiona wersja standardowego pistoletu, używana w kilku misjach, w których musimy się skradać np. Madd Dogg. Posiada również nieco większą siłę ognia i dzięki temu można zabić standardowego przeciwnika po około 2-3 strzałach.

W Grand Theft Auto V pistolet z tłumikiem sam w sobie nie występuje, jednak tłumik można dokupić do zwykłego pistoletu, dając efekt pistoletu z tłumikiem.



Desert Eagle – broń występująca w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV (jako Combat Pistol) oraz Grand Theft Auto V (jako Pistolet bojowy, ang. Combat Pistol). Jest to najmocniejszy pistolet w serii GTA. Strzał w głowę kończy się śmiercią na miejscu. Broń ta ma duży zasięg i duże obrażenia. Jest wzorowana na Desert Eagle (w GTA IV jest wzorowana na późniejszym modelu .357).

W Grand Theft Auto V pistolet jest wzorowany na pistoletach H&K P2000 i Beretta Px4 Storm oraz posiada prawie identyczne statystyki co zwyczajny pistolet. Desert Eagle także jest dostępny w tej grze, tym razem jako Pistolet .50 - mogą z niego korzystać posiadacze edycji specjalnej i kolekcjonerskiej gry.


Slot czwarty: Strzelby



Strzelba – broń występująca w każdej grze z serii GTA począwszy od GTA III. Jest silną bronią, ale tylko na niewielkie odległości (ma podobny zasięg co pistolet, ale większą siłę). Dobrze spisuje się w walkach w ciasnych pomieszczeniach. Potrafi jednym strzałem unieszkodliwić wroga (z bliska go zabija, z dalszej odległości powala na ziemię na pewien czas). Strzelba w Grand Theft Auto III i Grand Theft Auto Advance przypomina Remingtona 870, w późniejszych grach Remingtona 870P, natomiast w Grand Theft Auto IV pierwowzorem była Ithaca 37.



Obrzyn – strzelba występująca w Grand Theft Auto: San Andreas i w jednym z dodatków do Grand Theft Auto IV - The Lost and Damned.

Chociaż jest to strzelba, trzyma się ją w jednej ręce jak pistolet. Jest to broń dwulufowa, można z niej wystrzelić dwa pociski przed przeładowaniem. W GTA: San Andreas, po uzyskaniu poziomu zabójcy w posługiwaniu się tą bronią, po przeładowaniu można wystrzelić z niej cztery pociski. W The Lost and Damned, funkcja obrzyna została poszerzona. Teraz, można go używać także do strzelania z motocykla. Chociaż ma dość krótki zasięg, jest to bardzo mocna broń - zazwyczaj zabija jednym strzałem.



Strzelba bojowa – broń występująca w Grand Theft Auto: Vice City (pod nazwą Spaz shotgun na PS2 S.P.A.S. 12 na PC i XBOX), Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories (pod nazwą SPAS 12), Grand Theft Auto: Vice City Stories (pod nazwą Spaz 12), Grand Theft Auto IV (pod nazwą Combat Shotgun). Jest zmodyfikowaną wersją strzelby pozwalającą strzelać krótkimi szybkimi seriami (w ciągu kilku sekund kilka strzałów). Ma podobny zasięg do strzelby, ale większą siłę rażenia (trzy strzały są wystarczające do wysadzenia samochodu). W uniwersum HD występują dwa modele Combat Shotguna: pierwszy, występujący w GTA IV i The Ballad of Gay Tony, i drugi, występujący w The Lost and Damned.


Slot piąty: pistolety maszynowe



Tec 9 – broń występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (jako Tec9) i Grand Theft Auto: Liberty City Stories (jako Tec-9). Jest on wzorowany na amerykańskim Intratec TEC-9. Jest jednym z najsłabszych pistoletów maszynowych, ma mały zasięg, małą celność i małe uszkodzenia. Z broni palnych słabszy jest tylko Pistolet. Jest używana głównie przez gangi. W Grand Theft Auto: San Andreas po uzyskaniu poziomu zabójcy we władaniu tą bronią, strzelamy z dwóch sztuk broni jednocześnie. Podobna broń, która występuje w Grand Theft Auto: Vice City Stories to Scorpion.



Micro Uzi – pistolet maszynowy występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance i Grand Theft Auto IV. Micro Uzi jest jedną z broni, dzięki której możemy strzelać z pojazdów (przez szybę w samochodach i motorach oraz przed siebie w motorach). Jest używana przez gangi we wszystkich grach, w jakich występuje. Po uzyskaniu poziomu zabójcy w GTA SA, można strzelać z dwóch broni jednocześnie (pojemność magazynka wzrośnie wtedy do 100 kul).



SMG – pistolet maszynowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City (w wersji na PlayStation 2 pod nazwą MP5, w wersji na PC i XBOX - MP), Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Jest jednym z najsilniejszych pistoletów maszynowych występujących w serii GTA. Przypomina pistolet maszynowy MP5A3 (VC, SA, CW, V), MP5K (LCS), SP89 (VCS) i SW MP-10 (IV).


Slot szósty: karabiny szturmowe



AK-47 – szybkostrzelna broń szturmowa występująca w całym Uniwersum 3D (oprócz Grand Theft Auto: Vice City - broń ta wystąpiła tylko w wersji beta tej gry) i w Grand Theft Auto IV. Ma dosyć dużą siłę i potrafi strzelać celnie na duże dystanse. W Vice City występuje podobna broń o nazwie Ruger. Jest wzorowana na rumuńskiej wersji AK-47 (III), Norinco Type 56 (SA) i na rosyjskim AK-47 (LCS, VCS, IV, CW).

W GTA V występuje pod nazwą Karabin szturmowy i oparty jest na chińskim klonie AKM - Norinco Typ 56-2. Jest tani i ma dość przyzwoite parametry, deklasując przy tym pistolety i pistolety maszynowe. Posiada co prawda małą szybkostrzelność która może nieco dokuczać w walkach na małym dystansie, ale dzięki temu łatwiej konserwować amunicję. To najsłabszy karabin w grze i pod każdym względem przegrywa z resztą broni w tej klasie.



M4 – karabin szturmowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Jest silnym, celnym karabinem. Sprawia się doskonale w walce z przeciwnikami, nawet na dużych odległościach. We wszystkich grach jest oparty na karabinku Colt Model 733.


Slot siódmy: karabiny



Karabin snajperski – broń wyborowa występująca od Grand Theft Auto III (nie wstąpiła tylko w Grand Theft Auto Advance). Pozwala na oddawanie celnych strzałów z dużej odległości. Posiada lunetę co pozwala na przybliżanie celu. Szybkostrzelność tej broni nie jest duża, ma jednak duże uszkodzenia. Wystarczy kilka kul, aby wysadzić pojazd. W większości gier jest wzorowany na Remingtonie 700, lecz w GTA: Vice City Stories jest wzorowany na M21, które jest w rzeczywistości półautomatyczne, a nie powtarzalne.



Karabin (ang. Rifle) – broń dostępna tylko w Grand Theft Auto: San Andreas. Jednym strzałem zabija przechodnia, na policjanta i przeciwników w misjach potrzeba 2 lub 3 kule. Amunicję do niego można łatwo zebrać w misji Krwawe żniwa od surwiwalistów. W przeciwieństwie do karabinu snajperskiego nie posiada lunety. Jest wzorowany na karabinie myśliwskim Winchester 1894.


Slot ósmy: broń ciężka



Miotacz ognia – urządzenie do kontrolowanego miotania ognia. Występuje niemal we wszystkich częściach gier z serii (wyjątkami są Grand Theft Auto IV oraz obydwa dodatki do tej gry i Grand Theft Auto V). W Grand Theft Auto III miotacz ognia jest wzorowany na M2-2 Flamethrower armii amerykańskiej. W późniejszych częściach gry jest już wykonany od początku.



Wyrzutnia rakiet – broń występująca we wszystkich grach z serii Grand Theft Auto (jest to jeden z trzech rodzajów broni, obok pistoletu i pistoletów maszynowych spełniający taki warunek).

W Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto Advance i Grand Theft Auto: Vice City Stories wyrzutnia rakiet wzorowana jest na granatniku M72 LAW. W pozostałych grach uniwersum 3D i w uniwersum HD pierwowzorem był radziecki granatnik RPG-7.



Ciepłoczuła wyrzutnia rakiet – broń dostępna wyłącznie w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest ona bronią ciężką. W przeciwieństwie do "zwykłej" wyrzutni rakiet, potrafi sama namierzyć pojazd, który staje się celem.



Minigun – działko obrotowe występujące w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (pod nazwą minidziałko), Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Przypomina M134 Minigun. Ma bardzo wysoką szybkostrzelność, może zniszczyć większość pojazdów w mniej niż sekundę.


Slot dziewiąty: broń rzucana



Gaz łzawiący – broń występująca w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City (tylko w wersji na PS2), Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Liberty City Stories (dostęp tylko przez modyfikacje np. CheatDevice) i Grand Theft Auto V. Służy do unieszkodliwiania wrogów (gdy przeciwnik wejdzie w chmurę gazu to się dusi).



Koktajl Mołotowa – broń miotana, po raz pierwszy pojawiła się w Grand Theft Auto 2.



Granat – broń miotana występująca w każdej grze, począwszy od Grand Theft Auto 2. Pojazd lub człowiek, który znajdzie się w polu rażenia, zostaje zniszczony lub raniony. Granaty są idealnym środkiem na przeciwników chowających się za murkami. Jednak, gdy wyrzucimy go niepoprawnie, ląduje on blisko gracza, i jeśli nie uciekniemy, wybucha przy nas, raniąc nas lub zabijając.

W Grand Theft Auto IV, możemy rzucić granat pod swoje nogi. Jeśli nie uciekniemy, wybucha, zabijając nas. Możemy także wyrzucać je przez okno pojazdu. Możliwe jest także odpalenie granatu, lecz niewyrzucenie go. W GTA: Chinatown Wars, określamy gdzie ma być wyrzucony granat, używając ekranu dotykowego.



Ładunek C4 (ang. Remote Explosives) – broń rzucana występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Podobnie jak zdalnie detonowany granat wybucha dopiero po naciśnięciu detonatora. Ładunek ten jest trochę silniejszy od granatu. Istnieje możliwość przyczepiania go do ścian, pojazdów itp. W przeciwieństwie do pozostałych broni rzucanych można wyrzucić więcej niż 1 ładunek i spowodować ich wybuch jednocześnie. Jako zaletę broni można uznać fakt, że przykleja się ona do pojazdów i przechodniów.


Slot dziesiąty: przedmioty



Gaśnica – przedmiot zaliczany do miana broni występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Może zostać użyty jako broń, możemy "gasić" ludzi gaśnicą, czym będziemy odbierać im zdrowie. Gaśnica jest używana w kilku misjach m.in. Płonące pożądanie i Koniec kolejki. Gaśnicą możemy gasić palące się pojazdy, grunt i budynki.



Farba w sprayu – przedmiot zaliczany do miana broni występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Może zostać także użyty jako broń. Farba w sprayu jest używana do zamalowywania tagów innych gangów w Los Santos. Po raz pierwszy gracz zamalowuje tag w misji Znakowanie terenu, choć jest to możliwe wcześniej.



Aparat fotograficzny – przedmiot zaliczany do broni, występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories. W Grand Theft Auto IV, aparat fotograficzny nie występuje jako oddzielny przedmiot, jest zintegrowany z telefonem, który dostajemy od Playboya X w misji Photo Shoot. We wszystkich wymienionych wyżej grach (oprócz GTA: San Andreas) aparat jest przedmiotem specjalnym i występuje w pojedynczych misjach. W GTA: San Andreas aparat fotograficzny występuje w kilku misjach, dodatkowo możemy go znaleźć na piętrze w Domu Johnsonów i na jednym z wieżowców w San Fierro. W tej grze zrobione zdjęcia zostają zapisane na dysku twardym naszego komputera w lokalizacji (w założeniu, że nasz system operacyjny jest zainstalowany na dysku C:\ i posiadamy Windows XP) C:\Documents and Settings\nazwa_uzytkownika\Moje dokumenty\GTA San Andreas User Files\Gallery. Dodatkowo, aparat w GTA San Andreas używany jest do zrobienia 50 zdjęć w San Fierro. W GTA: San Andreas jeśli "wycelujemy" nim w stronę naszej dziewczyny bądź zwerbowanego członka gangu, fotografowana osoba zacznie machać. Ponadto jeżeli zwerbujemy przynajmniej jednego reprezentanta Rodziny z Grove Street, możemy go poprosić o zrobienie nam zdjęcia. Wtedy to on trzyma aparat, a my pozujemy.


Slot jedenasty: prezenty



Kwiaty – jeden z prezentów w Grand Theft Auto: San Andreas zaliczany do miana broni. Jest przydatny w czasie randek z dziewczynami. Wręczenie go dziewczynie powoduje dodanie 1 pkt. proc. w postępach z daną dziewczyną. Kwiaty wyglądają podobnie do petunii, chociaż łodyga mogłaby temu zaprzeczyć, są one również podobne do malwy.



Laska – broń biała występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Mimo że ta broń nie jest prezentem (tzn. nie można jej dać na randce dziewczynie) została umieszczona w tym samym slocie co kwiaty czy wibrator. Obrażenia zadawane tą bronią są porównywalne do kija bilardowego.



Dildo – jeden z prezentów w Grand Theft Auto: San Andreas zaliczany do miana broni. Jest przydatny w czasie randek z dziewczynami. Wręczenie go dziewczynie powoduje dodanie 1% w postępach z daną dziewczyną. Występuje w dwóch odmianach: krótkiej i długiej (dłuższa odmiana ma sugerować wyglądem użycie jej przez dwie osoby naraz).



Wibrator – jeden z prezentów w Grand Theft Auto: San Andreas zaliczany do miana broni. Jest przydatny w czasie randek z dziewczynami. Wręczenie go dziewczynie powoduje dodanie 1% w postępach z daną dziewczyną. Występuje w dwóch odmianach: krótkiej i długiej.


Slot dwunasty: przedmioty



Noktowizor – przedmiot zaliczany do miana broni, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Pozwala na widzenie w ciemnościach. Po jego założeniu obraz jest ukazany w różnych odcieniach zieleni.

"Bronią", która wygląda identycznie jak noktowizor oraz posiada identyczną ikonkę w HUD-zie, lecz dająca inny efekt, jest termowizor.



Termowizor – przedmiot zaliczany do miana broni, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Pozwala na lokalizowanie obiektów w ciemnościach po ich ciepłocie. Po jego założeniu kolor obrazu jest zależny od temperatury na zewnątrz - obiekty ciepłe (czyli postaci) są pokolorowane na czerwono, a obiekty zimne (wszystko pozostałe, tj. nawierzchnia, pojazdy, domy, drzewa itp.) - na niebiesko.



Spadochron – przedmiot zaliczany do miana broni, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V. W Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony jest on produkowany przez firmę ProLaps.


Slot trzynasty: detonator



Detonator – urządzenie służące do aktywacji bomby.


_________________



Postaw piwo autorowi tego posta
 

naimad424 
Damian





Informacje
Nick w MP: Luis_Casas
Wiek: 19
Na forum: 1558 dni
Posty: 757
Piwa: 3300
Respekt: 290
Respekt: 290Respekt: 290Respekt: 290


Wysłany: 2015-02-21, 12:52   



Stacje Radiowe w Grand Theft Auto San Andreas


Playback FM


Playback FM – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje east-side oldschool hip-hop. Prowadzącym jest Forth Right MC.

Repertuar:
Kool G Rap & DJ Polo - Road To The Riches
Big Daddy Kane - Warm It Up, Kane
Spoonie Gee - The Godfather
Masta Ace - Me & The Biz
Slick Rick - Children's Story
Public Enemy - Rebel Without A Pause
Eric B. & Rakim - I Know You Got Soul
Rob Base and DJ E-Z Rock - It Takes Two
Gang Starr - B.Y.S.
Biz Markie - The Vapors
Brand Nubian - Brand Nubian
Ultramagnetic MCs - Critical Beatdown



K-Rose


K-Rose – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje muzykę country. Prowadzącą jest Mary-Beth Maybell.

Repertuar :
Jerry Reed - Amos Moses
Conway Twitty and Loretta Lynn - Louisiana Woman, Mississipi Man
Hank Williams - Hey Good Lookin'
Juice Newton - Queen of Hearts
Statler Bros. - New York City
Asleep At The Wheel - The Letter That Johnny Walker Read
The Desert Rose Band - One Step Forward
Willie Nelson - Crazy
Patsy Cline - Three Cigarettes In The Ashtray
Statler Bros. - Bed of Roses
Mickey Gilley - Make The World Go Away
Ed Bruce - Mama Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
Merle Haggard - Always Wanting You
Whitey Shafer - All My Exes Live In Texas
Eddie Rabbitt - I Love A Rainy Night



K-DST


K-DST – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje rock klasyczny. Prowadzącym jest Tommy "The Nightmare" Smith.

Repertuar:
Foghat - Slow Ride
Creedence Clearwater Revival - Green River
Heart - Barracuda
Kiss - Strutter
Toto - Hold the Line
Rod Stewart - Young Turks
Tom Petty - Runnin' Down a Dream
Joe Cocker - Woman to Woman
Humble Pie - Get Down To It
Grand Funk Railroad - Some Kind Of Wonderful
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
America - A Horse With No Name
The Who - Eminence Front
Boston - Smokin'
David Bowie - Somebody Up There Likes Me
Eddie Money - Two Tickets to Paradise
Billy Idol - White Wedding




Bounce FM


Bounce FM – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje muzykę funky. Prowadzącym jest The Funktipus.

Repertuar:
Zapp - I Can Make You Dance
Kool and the Gang - Hollywood Swingin'
Ohio Players - Love Rollercoaster
Ohio Players - Funky Worm
Rick James - Cold Blooded
Maze - Twilight
Fatback Band - Yum Yum
The Isley Brothers - Between The Sheets
Ronnie Hudson - West Coast Poplock
Lakeside - Fantastic Voyage
George Clinton - Loopzilla
Dazz Band - Let It Whip
Cameo - Candy
MFSB - Love Is The Message
Johnny Harris - Odyssey
Roy Ayers - Running Away
Gap Band - You Dropped A Bomb On Me




San Fierro Underground Radio


SF-UR, czyli San Fierro Underground Radio – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje muzykę house. Prowadzącym jest Hans Oberlander.

Repertuar:
Jomanda - Make My Body Rock
808 State - Pacific
The Todd Terry Project - Weekend
Nightwriters - Let The Music Use You
Marshall Jefferson - Move Your Body
Maurice - This Is Acid
Mr. Fingers - Can You Feel It?
A Guy Called Gerald - Voodoo Ray
Cultural Vibe - Ma Foom Bey
CeCe Rogers - Someday
Robert Owens - I'll Be Your Friend
Frankie Knuckles - Your Love
Joe Smooth - Promised Land
28th Street Crew - I Need A Rhythm
Raze - Break 4 Love
Fallout - The Morning After



Radio Los Santos


Radio Los Santos – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje west coast gangsta rap. Prowadzącym jest Julio G.

Repertuar:
2Pac - I Don't Give a Fuck
Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under
Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin' But A "G" Thang
Too $hort - The Ghetto
N.W.A - Alwayz Into Somethin'
N.W.A - Express Yourself
Ice Cube & Das EFX - Check Yo Self (The Message remix)
Kid Frost - La Raza
Cypress Hill - How I Could Just Kill a Man
Dr. Dre & Snoop Dogg - Fuck wit' Dre Day
The D.O.C. - It's Funky Enough
Ice Cube - It Was A Good Day
Eazy-E - Eazy-er Said Than Dunn
Above the Law - Murder Rap
Dr. Dre & Snoop Dogg - Deep Cover
Da Lench Mob - Guerilla in tha Mist




Radio X


Radio X – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje rock i muzykę alternatywną. Prowadzącą jest Sage.

Repertuar:
Helmet - Unsung
Depeche Mode - Personal Jesus
Faith No More - Midlife Crisis
Danzig - Mother
Living Colour - Cult of Personality
Primal Scream - Movin' On Up
Guns N' Roses - Welcome to the Jungle
L7 - Pretend We're Dead
Ozzy Osbourne - Hellraiser
Soundgarden - Rusty Cage
Rage Against the Machine - Killing in the Name
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
The Stone Roses - Fools Gold
Alice in Chains - Them Bones
Stone Temple Pilots - Plush




Contemporary Soul Radio 103.9


CSR 103.9, czyli Contemporary Soul Radio 103.9 - stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje nowoczesny soul i swing. Prowadzącym jest Phillip "PM" Michaels.

Repertuar:
SWV - I'm So into You
Soul II Soul - Keep on Movin'
Samuelle - So You Like What You See
En Vogue - My Lovin' (You're Never Gonna Get It)
Johnny Gill - Rub You The Right Way
Ralph Tresvant - Sensitivity
Guy - Groove Me
Aaron Hall - Don't Be Afraid
Boyz II Men - Motownphilly
Bell Biv DeVoe - Poison
Today - I Got The Feeling
Wreckx-N-Effect - New Jack Swing
Bobby Brown - Don't Be Cruel




K-Jah West


K-Jah West – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje muzykę reggae oraz drum'n'bass. Prowadzącymi są Marshall Peters i Johnny Lawton.

Repertuar:
Black Harmony - Don't Let It Go To Your Head
Blood Sisters - Ring My Bell
Shabba Ranks - Wicked Inna Bed
Buju Banton - Batty Rider
Augustus Pablo - King Tubby Meets The Rockers Uptown
Dennis Brown - Revolution
Willie Williams - Armagideon Time
I Roy - Sidewalk Killer
Toots & The Maytals - Funky Kingston
Dillinger - Cocaine In My Brain
The Maytals - Pressure Drop
The Pliers - Bam Bam
Barrington Levy - Here I Come
Reggie Stepper - Drum Pan Sound
Black Uhuru - Great Train Robbery
Max Romeo & The Upsetters - Chase The Devil




Master Sounds 98.3


Master Sounds 98.3 – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nadaje klasyczny funk, groove i soul. Prowadzącym jest Johnny "The Love Giant" Parkinson.

Repertuar:
Lyn Collins - Rock Me Again & Again & Again & Again & Again & Again
Bob James - Nautilus
Harlem Underground Band - Smokin' Cheeba Cheeba
Lyn Collins - Think (About It)
The Blackbyrds - Rock Creek Park
War - Low Rider
The J.B.'s - The Grunt
Maceo & The Macks - Soul Power '74
James Brown - Funky President
Gloria Jones - Tainted Love
Booker T. & the M.G.'s - Green Onions
The Chakachas - Jungle Fever
Maceo & The Macks - Cross The Tracks (We Better Go Back)
Bobby Byrd - I Know You Got Soul
James Brown - The Payback
Bobby Byrd - Hot Pants
Charles Wright & the Watts 103rd Street Rhythm Band - Express Yourself
Sir Joe Quarterman & Free Soul - So Much Trouble In My Mind



West Coast Talk Radio


West Coast Talk Radio, w skrócie WCTR – stacja radiowa występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Nie nadaje ona muzyki - cały czas antenowy poświęcony jest rozmowom i dyskusjom. Swoje programy mają w tym radiu m.in. Lazlow i Fernando Martinez, DJ-e innych stacji radiowych. WCTR jest też domyślną stacją radiową w Furgonetce TV.

Program stacji:
WCTR News
The Tight End Zone
The Wild Traveler
Entertaining America:
Gardening with Maurice
I Say/You Say
Lonely Hearts Show
Area 53


Źródło: http://pl.gta.wikia.com/w...GTA_San_Andreas



_________________

Oferty współpracy proszę wysyłać w prywatnej wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: gta: :: san :: andreas
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 2,9 sekund. Zapytań do SQL: 21