Witamy na GTAOnline Obecny czas to 2017-02-23, 01:16 Użytkowników: 68650
Strona główna | Użytkownicy | Grupy | Faq | Regulamin | Zaloguj


Poprzedni temat :: Następny temat
15 urodziny GTA 3
Autor Wiadomość

luki123luki123 
Place Game





Informacje
Nick w MP: LuKiO
Wiek: 19
Na forum: 1887 dni
Posty: 2071
Piwa: 2772
Respekt: 615,3
Respekt: 615,3Respekt: 615,3


Wysłany: 2016-10-25, 15:13   15 urodziny GTA 3




Grand Theft Auto 3 w tą niedziele 23.10.2016 obchodziły swoje 15 urodziny od daty wydania gry na Playstation 2. GTA 3 została wydana w 2011 roku na PlayStation 2 oraz na Xbox. Jest to pierwsza gra z cyklu GTA która została stworzona w świecie 3D, a nie jak wcześniejsze w 2D. Od GTA 3 dała popularność serii oraz została być znana na cały świat. Następnym roku w 2012 gra doczekała się swojej premiery na PC. Gra generowała wielkie dochody i w


Opis gry



Grand Theft Auto III to trzecia odsłona kontrowersyjnej gry akcji, w której wcielamy się w pozbawionego wyrzutów sumienia amerykańskiego przestępcę. Rewolucyjna pod względem technologii produkcja została stworzona przez szkockie studio Rockstar North, a wydano ją kolejno na PS2, PC i pierwszej konsoli Xbox. Rzeczą odróżniającą GTA III od poprzednich odsłon serii jest w pełni trójwymiarowa, wyznaczająca w 2001 r. nowe standardy, oprawa graficzna, wykonana przy użyciu silnika RenderWare. Dzięki niej możliwe było wygenerowanie bogatego w obiekty i sterowanych przez AI ludzi, którzy tworzą razem wielkie, tętniące życiem miasto. Owa metropolia to Liberty City, wirtualna adaptacja Nowego Jorku, zaś osobnikiem, jakim możemy w grze sterować, jest wiecznie milczący Claude Speed. Młodzian ten jak każdy bohater w serii GTA, pragnie stać się bossem przestępczego półświatka. Chłopak ma do zrealizowania kilka istotnych celów, jak chociażby zemstę na swojej byłej dziewczynie, Catalinie, która o mało co nie wpędziła go do więzienia. Swoje zadania Claude otrzymuje od kilkunastu charyzmatycznych szefów, których poznajemy w wykreowanych z pomysłem cutscenkach. Wśród zleceń trafiają się niekiedy zadania zaprojektowane z przymrużeniem oka (np. zbieranie porozrzucanych na ulicy „świerszczyków”), a także liczne aluzje do innych gier akcji, np. misja „Two-faced Tanner”, w której autorzy nabijają się z dwuwymiarowego policjanta, bohatera Drivera 2. Fabuła GTA III jest nieliniowa, co oznacza, że większość misji (szczególnie pobocznych) można wykonywać w dowolnej kolejności, a nawet zrezygnować na jakiś czas ze zleceń i oddać się swobodnej eksploracji Liberty City. Do swojej dyspozycji bohater ma całą przestrzeń trzech połączonych ze sobą wysp (Portland, Staunton Island i Shoreside Vale). Odległości między nimi może pokonywać za pośrednictwem mostów i tuneli bądź też dzięki kilku rodzajom motorówek (Claude nie posiada umiejętności pływania). Fundamentalną rolę w GTA III spełniają dziesiątki nielicencjonowanych pojazdów, które podzielić można m.in. na auta dostawcze, rodzinne czy sportowe. Część z nich ma specjalne właściwości (np. unikalny, kuloodporny odpowiednik Humvee - Patriot), inne są bardzo rzadko spotykane (np. samochód-lodziarnia). Pojazdy mogą poszczycić się kilkunastoma strefami uszkodzeń oraz nadzwyczaj intuicyjnym modelem sterowania. Oferują także możliwość prowadzenia ostrzału w trakcie jazdy (drive-by) oraz opcję słuchania ośmiu stacji radiowych (większość puszczanych w nich utworów nagrano specjalnie na potrzeby Grand Theft Auto III). Każdy z wozów dane jest nam przechowywać w garażach, umiejscowionych przy kryjówkach Claude’a w poszczególnych dzielnicach. W walkach z oponentami pozwolono nam używać m.in. pistoletu, uzi, strzelby, koktajlów Mołotowa oraz snajperki, przydatnej np. w eliminowaniu stróżów prawa, którzy zjeżdżają po linie z helikoptera, aby nas aresztować. GTA III posiada ponadto silnie zarysowany kontekst seksualny – w grze można odbywać stosunki z prostytutkami, a także pracować dla właściciela domu publicznego, opiekując się na jego polecenie pannami lekkich obyczajów. Swoją konstrukcją i rozmachem GTA III wyprzedziło o klasę większość dostępnych w latach 2001-2002 gier akcji, co znalazło odzwierciedlenie w doskonałych recenzjach i świetnej sprzedaży gry. Produkcja Rockstar North zainspirowała również inne firmy do tworzenia podobnych tytułów (np. serie True Crime i Saint’s Row). W odniesieniu do nich zaczęto stosować określenie „klon GTA”.


Wymagania gry:



  • Pentium III 450 MHz CPU
  • 64 MB RAM
  • 16 MB karta graficzna z obsługą DirectX
  • karta dźwiękowa obsługująca DirectX
  • 8x CD-ROM
  • 500 MB HDD
  • system operacyjny 98 / ME / NT / 2000 / XP / Vista
  • DirectX 8.1



Daty premiery:



  • PC:
    • 21 maja 2002 ( światowa data premiery )
    • 14 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce )
  • PS2:
    • 23 października 2001 ( światowa data premiery )
    • 26 października 2001 ( Europejska premiera PAL )
    • 23 października 2001 ( premiera w USA NTSC )
  • Mac OS X:
    • 12 listopada 2010
    • 22 listopada 2010
  • iOS, Android:
    • 15 grudnia 2011



Źródła:





_________________
Jeżeli pomogłem, postaw :piwo: lub R*
Wygrany konkurs Lua Quiz
Projekt serwera RPG MTA:SA

GTAO Member: 2013 rok
Programista: 28.02.2016
Support-Team: 09.10.2016
Moderator 12.12.2016


Moje Skrypty
Praca Spawacza


Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tagi: urodziny :: gta
Anonymous



Dołaczył: Wczoraj 0:00
Posty: 1
Skad: google.com


Anonymous Koniecznie zajrzyj na:






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by Przemo modified by xXx 2003-2016

Template GTAONLINE created by gtaonline.pl



Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 17